A képzési programon „Felnőttképzési szerződés” alapján résztvevőket panasztételi jog illeti meg. Panaszt tenni a felnőttképzéssel kapcsolatos olyan ügyekben lehet, melyekkel kapcsolatban a felnőttképző intézmény köteles, illetve jogosult intézkedésre. Panaszt tenni szóban vagy írásban, illetőleg személyesen vagy a képzési csoport megbízottján keresztül lehet a panasz jellegétől függően a tanfolyamfelelősnél, vagy az intézmény képzési felelősénél.
A szóbeli panasztételt ügyfélszolgálati és képzési időben, az írásbelit ugyanekkor, illetve postán vagy elektronikus úton bármely időpontban, mindkét esetben a képzés befejezésének, vizsgával záruló képzés esetén a vizsga eredmény kihirdetésének időpontjáig lehet. Minden beérkezett panasz jogosságát társaságunk kivizsgálja, és ennek eredményéről tájékoztatja a bejelentőt. Amennyiben a panasztétel írásban történt, a vizsgálat eredményéről, a szükséges intézkedésről a panasztevőt írásban értesítjük. Szóbeli panasztétel esetén a tájékoztatás szóban vagy írásban egyaránt történhet.
A panasztevőnek nyilatkoznia kell arról, hogy a tájékoztatásban foglaltakat elfogadja. Amennyiben ez nem valósul meg, erről jegyzőkönyvet kell felvenni, azt mindkét félnek alá kell írni. Ebben az esetben az esetleges további teendő(k)ről feljegyzést kell készíteni.