Ezen célkitűzések elérése érdekében társaságunk
A társaság vezetője, tulajdonosa, valamint munkatársai napi tevékenységének szerves része a minőségirányítási rendszer követelményeinek betartása, a folyamatok ellenőrzése, javítása fejlesztése. Ennek érdekében a vezetők megkövetelik, és elősegítik a minőségi szemlélet kialakítását, a szakmai és minőségügyi ismeretek folyamatos bővítését.
Nyilvánosság biztosítása
Minőségpolitikánk nyilvánosságra hozatala azáltal biztosított, hogy a VILLOX-VS Kft. honlapján (www.villox.hu) elhelyezésre kerül, valamint a felnőttképzésben résztvevők által szabadon használható oktatótermekben és a székhelyünkön a falra kifüggesztjük.
A VILLOX-VS Kft. minőség iránti elkötelezettségét jelzi, hogy 2010. óta rendelkezünk minőségirányítási rendszer tanúsítvánnyal, mely a Tanúsító cég által évente felülvizsgálatra kerül a Felügyeleti illetve a Megújító auditok során. (1. sz. melléklet)
Szervezetünk minőségirányítási rendszerét azzal a céllal hoztuk létre, hogy megvalósítsuk a minőségpolitikánkban foglaltakat és a vele összhangban kitűzött minőségcéljainkat.
A minőség iránti elkötelezettségünk kifejezésre jut abban, hogy a vevők elégedettségét a marketing tevékenységünktől kezdve a szolgáltatás teljesítését követően további szolgáltatásokkal, vevőszolgálat működtetésével kívánjuk növelni.
Vevőink megelégedettségének folyamatos figyelése része a minőségirányítási rendszerünknek.
Az igénybevett szolgáltatásokról, információkérésekről, ügyfélszolgálati tevékenységek jellegének alakulásáról készített kimutatások alapján, közvetett módon kapunk tájékoztatást a vevők elégedettségéről.
Minőségirányítási rendszerünk szempontjai alapján folyamatosan értékeljük beszállítóinkat is.